A Tight Ass Is a Wonderful Thing
S2, E6: Thanks to Abishola’s brutal Nigerian honesty, Bob finds himself in a feud with Kemi. Also, after Douglas makes a big mistake on the warehouse floor, Goodwin hates himself for looking the other way.