S3, E10: Tensions run high at Ash Park. Following an argument with Gino, Anna temporarily moves back home with her family. When James tries to talk to his brother-in-law, Gino reveals what he knows about the baby, setting off a chain of events with devastating consequences. Douglas gives Elizabeth an ultimatum.