S3, E22: When a charismatic new pastor (guest star JONATHAN ADAMS) joins their congregation, Abishola takes a new interest in church. Also, Bob must do what he can to make sure he doesn’t lose his best employee after Dottie gives out bonuses to upper management – without Goodwin!