"And the fight had a detente..."
S5, E7: At Circuit 9 ¾ court, Marissa is assigned to “prosecute” two contrasting “cancel culture” cases, which both leave her questioning the intentions of Wackner, David Cord and Del Cooper. The tension between Diane and Liz increases while they work together on a high profile case against the Chicago PD.