Season Two: Episode Seven
S2, E7: Feeling pain and conflict, Taylor continues to become emotionally undone as he tries to find a way to stop feeling like a victim; Anne's private medical records are anonymously posted online in an effort to shame her; and Leslie offers a generous settlement to Evy's father to protect the school from litigation.