Second Chance at First Line
Сезон 1, серия 2: Now aware that he's become a werewolf Scott must deal with both hunters trying to catch him another werewolf named Derek Hale and the pressure of normal teen life all while trying to figure out how to play his first lacrosse game and get a second chance at a date with Allison.