Second Chances
S1, E12: Abby (Rachael Carpani) and Lina (Marisa Ramirez) investigate allegations of dangerous hazing at the Chicago Police Department recruitment academy. Meanwhile, Don (Treat Williams) is wary of Sheila's (Kathy Baker) decision to hire reformed convicts to work with her at the bakery.