Second Chances
S1, E6: Jane represents a soccer mom who is brought to trial for jumping bail and evading arrest for a crime she committed 20 years prior. Grayson's client, an aging actor, claims the papers falsely ran his obit. When Grayson gets a retraction, the client still isn't happy and Grayson realizes the man needs something more than legal attention.