Second course
시즌 1, 에피소드 5: New revelations provoke deep conversations among the friends. Tina plays some dance music and orders the four of them to call a truce, as they perform one of their old choreographies together. Juan seems to be in better spirits and parties with Leo and Enrique. After having a few drinks, Flora stirs things up again, which results in an accusation that pushes Tina out of her comfort zone.