Second Date
시즌 1, 에피소드 2: John and Jane are all dressed up with somewhere to go: a sinister black tie event. But first, the Smiths need ground rules at home: NO S-E-X. But when their wily target Eric Shane turns things topsy turvy, will they they be able to set things right? It's John and Jane's: SECOND DATE! Bark bark.