Second Listen
S2, E8: While Kiera attempts to solve the mystery behind the snatched bodies of time travelers, Alec is "snatched" by Garza, who is on a mission from...Alec in the future. As Kiera goes after him, the question of who knows Alec best becomes key to his survival.