Second Opinion
S2, E5: Sam's Birthday puts Kiera on the path to an emotional meltdown which triggers an internal diagnostic within Kiera's CMR that forces her to deal with her loss or lose her tech abilities. Meanwhile, Kiera becomes the target of a department mole hunt, when Dillon is ousted and Escher installs Nora Masters as his puppet.