Second Thoughts
S2, E3: Alec is injured in a car accident while joyriding with his friends who are intoxicated on a dangerous new drug sweeping the streets. Kiera recognizes this new poison as a drug from her future and deduces that Liber8 is responsible for putting it on the streets. Julian's mother visits him in prison, awakening his desire to take the fight in a new direction.