Second to Last
S8, E7: Vince continues to woo Sophia. The DeLucas fall in love with a pricey restaurant space, forcing Turtle to pitch his investors for more money. Distraught over Sloan, Eric turns to Melinda (again) and the pair crash Sloan's date. Ari makes an emotional connection with the script for Vince and Drama's miner movie.