Second Wave
S2, E10: Using info from Garza, Kiera tracks Travis to a gathering of Julian's followers but she’s interrupted. A surprise attack by the shadowy group posing as Section Six forces Kiera to hide out with Julian's followers. When her cover is blown she is brought before him and the tables turn, Julian is now the one who holds the gun, her fate in his hands. Meanwhile Alec reactivates Travis' military chip in order to hunt him, but the hunter soon becomes the hunted.