Secret Center
시즌 1, 에피소드 6: Join host Alfonso Ribeiro as he explores foods with secret centers. From the gooey middle of the Mallo Cup to the surprisingly complex filling in a Mini Beef Wellington, Unwrapped 2.0 gets the inside scoop.