Secret Engagement
시즌 1, 에피소드 5: Gypsy reveals a life-changing secret she's been keeping from even her closest family members: she is engaged to be married. While she and her fiancé divulge the intimate details of their friendship turned romance--and their upcoming prison wedding--Gypsy recalls appearing in court for her mother's murder as her life of lies unfolds before a stunned community.