Secret Identities
S3, E7: When 'State Department employee' Lana Keese visits Kosygin in solitary, it costs him his life. Adebisi accuses McManus of sexually harassing Wangler, and gets it on the news. Bellinger meets with McManus and requests execution by hanging. There's just one problem: she's pregnant. Said refuses to join Adebisi in his attempt to start an Oz race war.