Secret Origin of the Batwheels
시즌 1, 에피소드 1: When Batman, Robin, and Batgirl are all captured, the Batcomputer brings the Bat-Vehicles to life. Then, the newly-minted Batwheels must defend the Batcave and face off with the Legion of Zoom – all without Batman’s help!