Secret Sex
S1, E6: Carrie thinks Mr. Big is keeping her a 'secret' while Miranda discovers a sex secret about her new boyfriend. Samantha has never been discreet with anyone she's ever slept with, and Charlotte divulges her past secret love affair with a Hasidic Jew.