Secret, Solitude, Color of Twilight
Сезон 1, серия 3: The deadline for the “painting of love” is here and Haruki will need to make a choice. Meanwhile, Miou struggles with her feelings towards Haruki, further complicated by discovering the identity of the man who saved her her life when she was young.