Secret Weapons
시즌 1, 에피소드 4: Researcher Marc Seifer finds the smoking gun evidence proving the U.S. military wanted Tesla's secret files. Jason Stapleton and Travis Taylor investigate a link between Tesla's last patent and one of the Air Force's most advanced aircrafts.