Secrets & Sins
S1, E1: Jack Daniel pioneers American whiskey; Adolphus Busch creates an iconic beer; Buck Duke innovates the modern cigarette; and Julius Schmid skirts the law selling his new condoms...all while the temperance movement rises to battle against them.