Secrets And Lies
S1, E4: After finding the cans of whale oil, Jack investigates Cat Montgomery for her possible involvement in the church arson case. When the evidence points to Cat, Gabe becomes infuriated by the idea of his mother being imprisoned for something she didn't do.