Secrets and Lies
S1, E9: Harry and Debbie inform Annie and Dixon about Harry's son that was given up for adoption nearly 22 years ago. While Dixon doesn't seem bothered by the information, Annie releases her frustration and anger at a sleepover with Naomi, Silver and Adrianna.