What on Earth? Secrets of the Sahara
S1, E3: First seen from space in 1965, the Eye of the Sahara is a beautiful 25 mile structure, but how it formed remains a mystery. And are extraordinary clouds emanating from an island in the Indian Ocean evidence of a terrifying new weather weapon?