Secrets of the Underworld
S1, E2: The new treasure map uncovers a mysterious and long-lost pyramid complex that reveals startling clues of violent sacrifice. Newly discovered cave systems deep in the jungle are explored for the first time in a millennium, unearthing evidence of ancient Mayan rituals. And Albert Lin embarks on a perilous mission of discovery in Mexico, diving deep beneath the surface of the Mayan underworld.