Secrets on the Lake
Сезон 1, серия 3: In 2000, 31-year-old Mike Williams vanished while duck hunting on a Florida lake. His boat and his shotgun were found, but not his body. Seventeen years later, a violent kidnapping led detectives to suspects who had been there all along.