Secrets That I Never Want to Know
S8, E1: After helping Carlos conceal his crime, guilt weighs heavily on Susan, Gaby, Bree and Lynette; Tom and Lynette's marriage continues to disintegrate; Renee pursues a sexy new neighbor.