Secrets The Restaurant
S1, E4: The Löwander family is shocked and shaken by an announcement from Peter and Suzanne. Peter´s ongoing conflict with the gangster Ragnarsson culminates with some serious consequences. Gustaf faces not only a potential prison sentence but an even more humiliating exposure that could totally ruin his reputation. Nina and Calle´s secret relationship is at a breaking point. Helga asks Peter for a big favour.