See No Evil / The Great Unwashed
S1, E6: Wakeman gives Jenny new and (she thinks) improved eyes with the power to see an incredible spectrum of imagery that is invisible to the naked human eye. The only problem is they're huge. After a hard morning battling the Cluster, Jenny is looking a bit scruffy.