See No Evil
시즌 1, 에피소드 4: Attorney Haley Fitzgerald begins to shape the narrative of the case and looks into Grace and Jonathan's pasts. Meanwhile, Franklin leverages his resources to help Grace and, later, defends Henry in the face of heightening tensions at school.