See Trouble Coming
S1, E1: Following sudden and devastating circumstances in the Richards family, Nina and Simon, the estranged children of Stephen Richards, are brought back to the UK. A surprising turn of events regarding the future of the family’s hair and cosmetics empire Flair and Glory, brings the reunited family into collision.