Сезон 1, серия 6: Tragedy strikes, leaving the community reeling, and the Bissett family scrambling to process what they've been through. Eileen grieves in private, whilst ghosts from Tony's past haunt him. Svetlana's secret grows, while Mia, Judy, and Tony unearth secrets of their own.