Seed Money
Сезон 4, серия 4: Max struggles with a new fiscal reality at the hospital. Dr. Sharpe is on a mission to provide follow-up cancer screenings for patients before it’s too late. Bloom grapples with Dr. Shinwari’s new overnight schedule. Reynolds has an interesting conversation with Dr. Malvo about their future.