S2, E11: Will's (Eric McCormack) best friend from high school, Claire (guest star Megyn Price, "Lateline"), comes to visit, with an unusual request - she would like her former classmate to donate the fruit of his loins so she can have a baby. Grace (Debra Messing) is NOT pleased. Also starring Sean Hayes and Megan Mullally.