90 Day Fiance: Before the 90 Days Seeds of Doubt
S2, E5: Paul & Karine experience pre-marital problems. Jon's sketchy past worries Rachel. Can Ricky move on after getting stood up? Hazel's motives are questioned by Tarik's brother. Angela gets annoyed with Michael. Tensions continue to rise with Darcey & Jesse.