Seeing Other People
S2, E8: Brian 'Smash' Williams (Gaius Charles) goes on his first recruiting trip to a prospective college but events take place that cast doubt on his future there. Saracen (Zachary Gilford) asks his cheerleader girlfriend for an open relationship. Meanwhile, emotions escalate in the Taylor family as Tami (Connie Britton) is upset with a young teacher that she feels is getting too close to Julie (Aimee Teegarden), while Eric (Kyle Chandler) explodes on Tami about her relationship with a different associate of theirs at the school. Tyra (Adrianne Palicki) is asked by her former attacker's brother to meet in person and make amends, but she asks Landry (Jesse Plemons) to go in her place.