S8, E8: Sam and Matt Carlson embark on a father-son hunting expedition. Breanna, eager to prove herself, splits from Oliver to find her very own buck. Squibb helps Veronica with home maintenance as they clear off her old outhaul. Terry helps Troy and Sarah get closer to a working water system.