Selena + Graham Elliott
S2, E9: Two-time Michelin-starred chef, TV host, and author Graham Elliott walks Selena through his unique spin on two familiar, delicious dishes. His "GrahamBurger" - complete with brie cheese, fresh garlic aioli, and more - and deconstructed Caesar salad are guaranteed hits.