Self Condemned
S1, E9: Diane and Adrian find themselves involved in another police brutality case, this time representing a surprising but familiar face, Colin Sweeney. Lucca represents Maia for her interview with a federal investigator seeking information on the Rindell scandal. Dylan Baker and Jane Lynch guest star.