Self Inflicted Wounds, Pt. 2: Wait for the Wheel
S3, E4: The crew work out a way of getting free from the other ship and out of the wormhole. Things become more complicated when their new 'friends' begin to sabotage Moya and Crichton picks up a transmission from Earth.