Crime Scene Kitchen Self-Taught: Follow the Clues
S2, E5: The self-taught bakers have one last chance to prove themselves before merging with the classically trained bakers. TV personality Nene Leakes joins the judges as the contestants are faced with their toughest challenge yet, with an extra clue in the elimination round that has the potential to throw off their investigation.