Selina Kyle
시즌 1, 에피소드 2: Detectives Gordon and Bullock investigate a child trafficking ring preying on Gotham's street kids including Selina Kyle. Meanwhile Penguin resurfaces in the countryside and begins to make his way back to GOTHAM leaving victims in his wake.