Sell to Survive
S1, E5: Glenn returns to save Lake Erie Rubber, a staple of Erie manufacturing that's fallen on hard times. To secure a big deal, Glenn puts owner Jon Meighan through a salesman bootcamp and challenges him to think outside the box to reinvent the business.