Send in the Clowns
Сезон 19, серия 17: When a student (Mallory Bechtel) disappears during a school trip to New York City, the cops race to find a mysterious masked man. Meanwhile, Fin (Ice T) and Stone (Philip Winchester) both get visits from family.