Sending and Receiving
Сезон 1, серия 3: Maria tries to come to terms with an unpleasant truth about Max. Her father also surprises her with an unexpected confession. Even the unwanted psychological advice from dog trainer Hakan doesn't help. And Ralf also has to deal with some bad news that changes his entire life - he gathers the whole family together for a big dinner...