Serge and Toni
시즌 1, 에피소드 5: As the returned come out into the open they find they are unable to resume normal lives. Camille and Simon both find themselves abruptly rejected and Victor embarks on a search for his murderer. Incapacitated, Lena is found by an elusive figure.