Servants of The Serpent Goddess
Сезон 1, серия 4: In the very deepest level of the tomb complex, Dr. Ramadan Hussein and his team discover two priests buried side by side. The investigation is a roller-coaster ride filled with glittering riches, wealthy priests and the worship of a long-lost serpent goddess. But something doesn’t quite add up. Only the latest technology will reveal whether these priests are exactly what — or who — they seem.