Serving Tea and Shade
S12, E2: Jasmine's meeting with Kirk & Rasheeda leaves her with frostbite. Momma Dee's new endeavor gives Scrappy some food for thought. Finally out of the hospital and back on her feet, Sierra finds it's her friendships that are in critical condition.